poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Neonowe kropki

Hej!! Na początku bardzo przepraszam za moją nieobecność na Waszych blogach. Jestem na urlopie, gdzie jest bardzo kiepski dostęp do internetu. Mam nadzieje, że notka doda się bez żadnych problemów :) Co przygotowałam na dziś? Neonowe kropki na szarym lakierze bazowym. Uwielbiam kropki praktycznie w każdym zdobieniu, a te neonowe moim zdaniem wyglądają świetnie -  rzeczywistości bardziej dawały po ochach :D Zdjęcia zostały wykonane w świetle dziennym.








Do tego zdobienia użyłam:
Lakier bazowy: Wibo Extreme Nails nr 81,
Do wykonania kropek:
  • biały lakier Bell (brak numerka),
  • China Glaze Shocking Pink,
  • Golden Rose with Protein nr 323,
  • Golden Rose with Protein nr 327,
  • Hema nr 828,
  • sonda.

58 komentarzy:

  1. fajnie to wygląda, podziwiam, ja sama w połowie tak ładne bym nie zrobiła, jednak sama bym nie nosiła takich aż oryginalnych pazurków

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudowne i słodziaszne kropeczki :D :D :D

    :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetne, wesołe zdobienie : D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są, cudne zdobienie! Szkoda, że nie mam tylu neonów, też bym pewnie zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne te kropeczki. i na szarym! nie pomyślałabym że to może tak świetnie wyglądać :) choć ostatnio sama zamierzam wykorzystać szary do zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :D
    Obawiam się, że zgapię :P

    OdpowiedzUsuń
  7. odpoczywaj kochana :*
    a mani super! taki wesoły dzięki tym kropeczkom :D

    OdpowiedzUsuń
  8. szary bardzo ładny mam podobny z firmy Sensique ;) a kropeczki wyglądają nawet nieźle :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie się prezentują na tym szarym tle, dodają takiego charakterku. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł z tymi kolorowymi kropeczkami na takim szaraczku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł :) super na lato i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są te kropeczki! W ogóle ostatnio bardzo podobają mi się takie kropeczkowe zestawienia z kropeczkami różnej wielkości, które się na siebie nakładają :)
    Bardzo mi się podoba Siostra! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Te dwa neonki z GR dobrze kryją? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdobienie ;) pięknie wyglądają te neonki na szarym tle :D i jakie równe kropeczki ci wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również uwielbiam kropki w każdej postaci, a te neonowe wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam szare zdobienia ożywione neonkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładuj tam akumulatory porządnie i wracaj wypoczęta :*

    kropy są super!

    OdpowiedzUsuń
  18. genialnie to wygląda :) u kogoś mi sie podoba ale u siebie jakos nie jestem przekonana do kropek ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam kropeczki :) i lubię szarości na paznokciach :) super połączenie jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł :) Całość fajnie współgra ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mi też się bardzo bardzo podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądają super :) Też uwielbiam kropki :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie radosne to zdobienie :) miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne, bardzo ożywiły szarą bazę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super wyglądają te kropy na szaraczku!! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ooo podsunęłaś mi świetny pomysł, już raz robiłam neonowe kropki jednak były mało widoczne, nie wpadłam na zrobienie ich na kropce białej - jeśli pozwolisz, kiedyś zrobię coś podobnego^^

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi się:) kropki bardzo ożywiły "nudny szaraczek"

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie to wygląda, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jestem zauroczona odcieniem szarości :)Kropki dodały świeżości paznokciom :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też uwielbiam kropki:) PIęknie to wygląda.. te nachodzące na siebie wyjątkowo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  31. A co to za żarówiasto-różowa Chinka?:D Kropeczki pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajnie:) kolorowe kropki świetnie ożywiają szary lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne! i ten pomysł z białą kropką jako podbicie koloru!:) jest bardzo NIEnudno i niebanalnie ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Na ten szary w życiu bym się nie zdecydowała, ale z tymi kropeczkami wygląda wyśmienicie :D Jestem za :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałe połączenie i idealne wykonanie:) Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Kropki uwielbiam w każdej postaci. Twoja interpretacja z szarym tłem jest super, neonki ożywiły bazę ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. super pomysł, bardzo mi się podoba takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne :)
    Chyba kiedyś zgapię ^.^

    OdpowiedzUsuń
  39. jak ja uwielbiam Twoje paznokcie ! <3 takie radosne i wesołe :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie lubię neonów, ale takie kropeczki mogłabym nosić, bo są przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ładnie wyszło :) Ciekawa jestem tego różowego China Glaze, jaki to kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Super propozycja , świetnie wygląda na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne kropeczki naprawdę ładniutki mani

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Łał! Wyglada przefantastycznie. Musze sie zmobilizowac i tez stworzyc cos bardziej kreatywnego na paznokciach.
    Pozdrawiam i zapraszam C:

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)