niedziela, 7 czerwca 2015

Misslyn Denim Look nr 09

Cześć! Zapewne niektóre z Was wiedzą, że bardzo lubię lakiery Misslyn. Zazwyczaj muszę jakiś kupić, gdy wchodzi nowa kolekcja. Tak było z dzisiejszym bohaterem. Długo szukałam jeansowego lakieru, dlatego gdy taki pojawił się na półkach Misslyn, od razu trafił w moje ręce. Troszkę się naczekał, aby zagościć na moich paznokciach, ale lepiej późno niż wcale. Jak zwykle nie zawiodłam się. Jeśli interesuje Was szczegółowa recenzja to zapraszam:


Nazwa: Misslyn Denim Look nr 09.
Kolor: niebieski ze srebrnym pyłkiem, który daje jeansowy wygląd.
Pojemność:  10 ml.
Gdzie można kupić?: spory wybór jest w drogeriach Hebe.
Pędzelek: równo ścięty, raczej wąski. Bardzo wygodny, przyjemnie się nim maluje.
Konsystencja: normalna.
Nakładanie: bez problemu.
Krycie: już pierwsza warstwa ma bardzo ładne krycie. Ja jednak dodałam drugą. 
Zmywanie: bez problemu.
Użyłam: Baza Sally Hansen Insta-Grip, dwie warstwy Misslyn Denim Look nr 09, bez Top Coat'u









Pozdrawiam :*

15 komentarzy:

  1. (♥.♥) ale cudo! coś czuje, ze niedlugo zagosci w mojej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudo! Widziałam go w jakiejś gazecie i mega wpadł mi w oko ;) I jeszcze jak ma takie ładne krycie! :) Ja kiedyś miałam coś podobnego z Bell ale się bardzo źle nim malowało ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. super lakier! Mam podobny z avonu ale Twój jest jaśniejszy i lepiej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten lakier. Bardzo mi sie podoba :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny! Zaraziłam się do tej marki po tym jak kupiłam ich podkład i jest okropny! Ale muszę dać drugą szansę i spojrzeć na lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hihi, tak mi zawsze lakier tej firmy kojarzy się z Tobą! :) Piękny jest, ja jakoś nie mogę trafić na tą markę w Hebe :<

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś nie przekonuje mnie, pewnie dlatego, że jest niebieski, ale jeansy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie ma w sobie coś dżinsowego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam identyczny kolor z claire i uwielbiam wykończenie tego lakieru. Jest takie fajne w dotyku i cały czas go miziam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor, faktycznie w 100% dżins :) Idealnie pomalowane paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda bardzo fajnie na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Choruje na niego już od dłuższego czasu i nigdzie dorwać nie mogę ;(( Śliczny jest!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)