poniedziałek, 16 stycznia 2017

Piórkowy element

Cześć! Pamiętacie ostatni lakier, który Wam pokazywałam? Dzisiaj będzie w nieco ożywionej wersji, w towarzystwie stempli :) Kolejny raz top coat Vinylux postanowił rozmazać mi zdobienie na niektórych paznokciach. Na żywo na szczęście nie rzucało się to za bardzo w oczy.  Wzór pochodzi z części wielkiego pióra z płytki B.loves Plates B.08 feather fever. Tak prezentowała się całość:





Do tego zdobienia użyłam:
  • baza Pierre Rene RegeneRation,
  • Orly Up all Night,
  • płytka B. lovez plates B.08 feather fever,
  • stempel Jumbo,
  • lakier do stempli B. loves Plates Rainy Mood,
  • zdrapka,
  • top coat CND Vinylux.

Pozdrawiam :*

12 komentarzy:

  1. Fajne ;) Lubię piórkowe klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo klimatyczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Mnie niestety ten top też rozmazuje wzorki :/
    ps. niedawno postanowiłam założyć swojego bloga: http://nail-crazinesss.blogspot.com
    Zapraszam do odwiedzania, obserwowania i komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą płytkę i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takiej wersji podoba mi się znacznie więcej; )

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne wzory, kolory super dopasowane :) PS. ja do stempli używam SV - nigdy nie mi nic nie rozmazał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta płytka wygląda bajecznie. Jutro zamawiam!

    Julita - wwww.studiowomen.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)