sobota, 28 stycznia 2017

Orly Celebrity Spotting

Cześć! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kolejny lakier Orly z kolekcji Sunset Strip. Jest to fiolet ze złotymi drobinkami. Myślałam, że na żywo będzie bardziej wyrazisty, jednak jego odcień jest nieco przygaszony. Nie zmienia to faktu, że nadal jest piękny i warto mu się przyjrzeć z bliska.

Nazwa: Orly  Celebrity Spotting.
Kolor: przygaszony fiolet z ogromna ilością drobinek.
Pojemność:  18 ml.
Gdzie można kupić?: największy wybór jest na stronie Orlybeauty.
Pędzelek: szerokie i spłaszczone włosie. Bardzo wygodna, gumowa nakrętka.
Konsystencja: idealna.
Nakładanie: bez problemu.
Krycie: dwie cienkie warstwy.
Zmywanie: bez problemu.
Inne: lakiery nie zawierają DBP, Toluenu oraz Formaldehydu.
Użyłam: odżywka Indigo Nail Therapy, dwie warstwy Celebrity Spotting, bez topu.






Pozdrawiam :*

13 komentarzy:

  1. Jak nie lubię fioletów, tak ten mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudeńko :) taki lakier nic wiecej nie potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor :) Wiele ciekawych inspiracji można znaleźć w internecie...ja ostatnio znalazłam wodę która przedłuża młodość skóry oraz organizmu - jest to woda z filtra redox - odkwasza organizm i zapobiega niszczącemu działaniu wolnych rodników.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor, a ten efekt drobinek dodaje mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mój ulubieniec z całej kolekcji! uwielbiam fiolety a w takim wydaniu to już w ogóle <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy kolor, jednak ja bym się w nim dobrze nie czuła.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)