wtorek, 18 marca 2014

Dance Legend nr 945 - Blueberry Mousse

Cześć! Dzisiaj lakier, który od razu wpadł mi w oko, gdy zobaczyłam go w zakładce wyprzedażowej u Sylwii :) Odkąd zaczęły pojawiać się one na blogach zapragnęłam mieć chociaż jedną buteleczkę i udało się. Bardzo się cieszę, bo bardzo się polubiłam z tym lakierem. Jeśli jesteście ciekawe recenzji to zapraszam:


Nazwa: Dance Legend nr 945 - Bluebrry Mousse.
Kolor: Fioloetowo - różowa jasna baza, a w niej pełno dobroci: niebieskie duże heksy w dwóch odcieniach, srebrne duże heksy, mniejsze niebieskie heksy, drobny niebieski brokat, malutkie kawałki ciętej srebrnej folii, która na paznokciu wygląda jak srebrny brokat.
Pojemność:  15 ml.
Gdzie można kupić?: lakiery tej firmy możemy jedynie kupić za granicą. Najlepiej zasięgnąć informacji na stronie firmy Dance Legend.
Pędzelek: nieco szerszy, równo przycięty, długi z bardzo wygodną gumową rączką.
Konsystencja: normalna.
Nakładanie: bez problemu. Na pędzelek nabiera się odpowiednia ilość lakieru z "dodatkami".
Krycie: dwie warstwy. Jedna cienka, druga nieco grubsza.
Zmywanie: powiem Wam, że bardzo się tego obawiałam, ale nie było tak źle. Nie musiałam korzystać z metody foliowej.
Ten lakier spodobał mi się od razu jak go tylko zobaczyłam. Obawiałam się troszkę, że będzie nieco transparentny i będą widoczne końcówki paznokcia, do czego się jeszcze nie potrafię przekonać, ale tak nie było. Ostatnio coraz częściej sięgam po takie delikatne odcienie, co kiedyś było u mnie rzadkością. Wiem, że dzisiejszy bohater jeszcze nie raz zagości na moich paznokciach. Co o nim myślicie?








Pozdrawiam :*

80 komentarzy:

  1. Wygląda obłędnie :) Podoba mi się bardzo :) Dawno żaden lakier nie zrobił na mnie takiego wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo nie.. po co ja biedna tu weszłam.. Teraz ten lakier będzie mi się śnił po nocach ! Prześliczny !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie bomba! Uwielbiam niebieskie elementy na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy, ale jakoś nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój styl :) Ale masz rację jakoś nie pasowałby mi do Ciebie :)

      Usuń
  5. Powiem tylko tyle - MUSZĘ GO MIEĆ! Jest jak najbardziej w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudaczny ale cudowny :) bardzo mi się podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie się prezentuje na paznokciach :) Mi również się podoba :D

      Usuń
  7. Ojojoj, śliczny, czuję potrzebę posiadania <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny!!! baaardzo mi się podoba. Nie miałam do tej pory okazji używać lakierów tej firmy ale już żałuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy lakier z tej firmy i jestem na TAK :)

      Usuń
  9. Ładny, ale nie widze go jakos na swoich paznokciach, na zdjęciach za to podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że gdyby wylądował na Twoich paznokciach to byś się przekonała :D

      Usuń
  10. Piękny jest. Wygląda trochę jak koktajl jagodowy z kawałkami owoców ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny - taki subtelny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i znowu się zakochałam:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowicie urokliwy :) Podoba mi się kolor bazowy oraz niebieski brokat, który ożywia cały manicure. ah, że też ja nie zwróciłam wcześniej na niego uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko jego zaklepałam, więc nie było szans :D

      Usuń
  15. Przepiękny jest ^^
    Ja marzę o Kiwi Smoothie z tej serii, mam nadzieję, że będzie u Alicji za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o jaki śliczniutki :) oddawaj ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w życiu...chyba, że za całą Twoją kolekcję Orlików :D

      Usuń
  17. Ale cudowny! Prześlicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, ale super efekt ;) bardzo mi sie podoba ;) ale ze zmywaniem bedzie horror pewnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, efekt bardzo dziewczęcy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny! Szkoda, że tak ciężko je dostać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokłądnie...szkoda, że cięzko z jego dostępnością :(

      Usuń
  21. Dlaczego te lakiery są tak słabo dostępne :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny :) Przypomina mi Flomar Black Dot, z tym, że jego drobinki są niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie się prezentuje na pazurkach:) i nie wiem czemu efekt kojarzy mi się z przepiórczymi jajeczkami:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi z przepiórczymi jajeczkami się nie kojarzy :P

      Usuń
  24. Bardzo fajnie się prezentuje. Przypomina mi trochę kropki z Delia Coral ale ten jest bardziej delikatny i subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię takie lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialnie się prezentuje ! Chyba się na niego skuszę ! :D ♥ http://harizon-helf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny! Fajnie, że dobrze kryje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. wygląda bardzo ładnie, podobny lakier zakupiłam u allepaznokcie i ciekawe jak się spisze, na pewno nie będzie aż tak cudowny jak ten, no ale .. ;) +piękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  29. jest cudownyy! czemu go nie ma w PL? : c

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ cudno! Zakochałam sie! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale śliczny! Rewelacyjnie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. lakier wygląda cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest prześliczny i wbrew pozorom bardzo delikatnie wygląda na paznockiach :) Skojarzył mi się trochę z nowymi lakierami Models Own, tymi, które wyglądają jak skorupki ptasich jajek :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Oooo fajny! Taki lekki i wesoły :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)