środa, 13 stycznia 2016

Orly Pure Porcelain

Cześć! Dzisiaj będzie o lakierze, którego chciałam mieć już dawno. Jednak zawsze jakiś inny kolor z nim zwyciężał :) W końcu go mam i zastanawiam się dlaczego tak późno?! Odcień jest cudowny - to połączenie beżu i różu. Jak dla mnie idealny nudziak. Jak się spisywał od strony technicznej? Zapraszam na recenzję:
P.S. Jak widać zmieniłam kształt paznokci. Od dłuższego czasu chodził mi ten pomysł po głowie i w końcu to zrobiłam. Niestety nie mogę się przyzwyczaić, dlatego jak tylko się da będę wracała do poprzedniego kształtu :)


Nazwa: Orly - Pure Porcelain.
Kolor: idealny nudziak - połączenie różu i beżu.
Pojemność:  18 ml.
Gdzie można kupić?: największy wybór jest na stronie Orlybeauty.
Pędzelek: długi, nieco wąski, równo przycięty. Bardzo wygodna, gumowa nakrętka.
Konsystencja: kremowa, rzadka.
Nakładanie: bez problemu.
Krycie: dwie warstwy.
Zmywanie: bez problemu.
Inne:
  • lakiery nie zawierają DBP, Toluenu oraz Formaldehydu,
Użyłam: odżywka Pierre Rene Ideal Regene Ration, dwie warstwy Orly Pure Porcelain, bez topu.









Pozdrawiam :*

http://www.orlybeauty.pl/

22 komentarze:

  1. To jest mój najukochańszy lakier mimo, że nigdy tak jasnych nie lubiłam. Jeśli nie zrobię sobie hybrydy to do ślubu w nim pójdę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nie przepadam za lakierami nude, to takie mocno rozbielone czasem mogą być ;-) Mój ulubieniec to Urban Jungle Essie - nieco podobny do tego Orlika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny ten kolor. Mam go na lakierowej liście chciejstw od dawna i mam nadzieję, że w końcu uda mi się go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam i wracam do niego, jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest mój ukochany nudziak! Jest idealny :) hmm... wydaje mi się że poprzedni kształt był korzystniejszy dla Twoich pazurków i dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. On na Twoich paznokciach wygląda na bardziej różowy niż u mnie. Ale i tak go uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękny kolor ! uwielbiam takie pastele

    OdpowiedzUsuń
  8. o jaki on ładny! ale ten kształt... i jasne paznokcie. no jednak nie :p o ile z ciemnym lakierem ten kształt wydawał mi się spoko, tak teraz... cieszę się, że wracasz do kwadratów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor!
    Gdybyś zapuscila dłuższe paznokcie to ten kształt wygląda o niebo lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny :) Baletnicowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny odcień :) właśnie szukam hybrydy w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny, na mojej wishliście od dawna <3 ale moim ukochanym nudziakiem jest OPI "My Vampire Is Buff" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam i baaardzo go lubię :)
    P.s. Zdecydowanie wolę Twoje paznokcie w poprzednim kształcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. trudno o dobry lakier w takim kolorze, a ten jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny kolorek! co do kształtu, to mnie też migdałki zupełnie nie przekonują :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten kolor jest piękny! Kiedyś miałam, ale niestety Mama mi zwinęła... :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor ♥ Na pewno postaram się go kupić na targach, jak się nie uda to zamówię, bo wygląda cudownie :) A ostatnio polubiłam takie delikatne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)