wtorek, 6 października 2015

Płytka hehe 006 i moje idealne srebro!

Cześć! Dzesiejsze zdobienie wykonałam przy użyciu płytki hehe 006, którą mam z aukcji BajSzer. Wzory na niej są cudowne i można wymyślać różne kombinacje. Paznokcie pomalowałam ciemnym granatem z Cuccio, który tylko czasami oddawał swoje prawdziwe granatowe oblicze, zazwyczaj na paznokciach widniała czerń. Stemple wykonałam srebrnym lakierem metalicznym z Avon - jak dla mnie jest idealny! Szukałam właśnie takiego lakieru, który nie pozostawiałby srebrnych drobinek. Ten właśnie taki jest. Mój srebrny ulubieniec! Tak prezentuje się całość:









Do tego zdobienia użyłam:


Pozdrawiam :*

32 komentarze:

  1. Jestem zachwycona tym mani, srebro wyglada znakomicie :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. lakier stempluje naprawdę idealnie ♥ bardzo ładne mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło - bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdobienie - ten avon jest również moim stemplowym ulubieńcem, tak samo jak jego złoty brat :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wzór, piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto by pomyślał, że Avon ma takie cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te srebro - pięknie odbija wzory! Muszę je nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny jest! piękne mani, uwielbiam tą płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie to sreberko jest świetne. A gdybyś nie dała zdjęcia buteleczki, to pomyślałabym, że bazą do zdobienia jest czerń, nieźle się ten lakier kamufluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najładniejszy efekt jaki w tym tygodniu widziałam w blogosferze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. srebro i złoto z Avonu jest the best! a Twoje zdobienie jest przepiękne! wzór jest niesamowity i to połączenie kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten wzór w tych kolorach wyszedł obłędnie! Szkoda, że ten piękny lakier bazowy gubi swoją granatowość, ale mimo to (a może dlatego?) całość wygląda magicznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie to wyszło :) Też uwielbiam to srebro, moje ulubione do stempli :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakier bazowy wygląda na zdjęciach jak czerń. Srebro z Avonu faktycznie super stempluje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo elegancko to wygląda! pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale mega odbiło to srebro! Muszę na nie zapolować ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny efekt! Wzorek wygląda cudnie i schludnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam to sreberko i bardzo je lubię :) złotko też jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się, że lakier się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  20. osz jaaaaakie sreberko *_* idealne! lakier trafia na listę chciejstw, bo wygląda świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie polaczenia kocham wrecz :) jesli bedziesz miala okazje zakupic SH Insta Dri Silver Sweep to tez polecam, w sieci mozna trafic za 5~7 zl :).
    Z Avonu mam zlotko i tez jest fajniusie :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się! Uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzeczywiście super srebro! Kurcze, złoto od Avon też jest dobre do stempli, to im się udało. A masz może nowy srebrny do stempli BLP/CA? Chętnie zobaczyłabym porównanie

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam to srebro do stempli! najlepsze :) żałuję,że nie udało mi się zamówić innych lakierów z tej serii a coś nie bardzo pojawiają się w katalogach..
    zdobienie piękne :) fajowa płytka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak się cieszę, że mam to srebro bo przepięknie się prezentuje :) coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Srebro odbiło się naprawdę świetnie:)! śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudo, a ten lakier z Avonu muszę kupić bo nawet nie wiedziałam, że jest taki idealny do stempli.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)