piątek, 19 lutego 2016

Tusze kreślarskie do zdobienia paznokci

Cześć! Jakiś czas temu dostałam od For Beauty kolorowe tusze kreślarskie firmy Koh i Noor. W swoim zbiorze posiadałam jedynie biel i czerń, dlatego szybko zabrałam się za testy moich nowości. Kolory jakie będzie można zobaczyć w dzisiejszym zdobieniu to czerwień, fiolet i neonowa zieleń, natomiast kontury listków wykonałam czernią. Bardzo mi się podoba opakowanie tuszy, nie trzeba ich nigdzie wylewać, ponieważ wystarczy, że po odkręceniu zanurzymy końcówkę stylografu i możemy malować :) Przed użyciem należy pamiętać o dokładnym wymieszaniu zawartości pojemniczka! Tusze najlepiej wyglądają na jasnych odcieniach, dlatego w swoim zdobieniu postawiłam na biel. Jestem bardzo zadowolona z efektu jaki uzyskałam. A Wam jak się podoba?












Do tego zdobienia użyłam:
  • baza Pierre Rene Ideal Regene Ration,
  • Sally Hansen 300 White On,
  • fioletowy topper Mollon Pro nr 140,
  • fioletowy Silcare nr 24,
  • czerwony Eclair nr 26,
  • tusze kreślarskie Koh i Noor zielony neon, czerwony i fioletowy,
  • czarny tusz kreślarki Rotring,
  • stylograf Mistero Milano,
  • top coat CND Vinylux.

 Pozdrawiam :*

14 komentarzy:

  1. przepiękne! świetny pomysł na zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny efekt ;) wzorki wyglądają jak stemple.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie ci wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam czarny i biały tusz, ale ciężko mi nimi malować stylografem, za bardzo wszystko się rozlewa, za dużo tuszu mi spływa ; trenuję ale na razie kiepskie efekty

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawie to wyglada, troszke jak akwarele ;)
    i ten kiko mi wpadł w oko. nie mam go! a taki jest ladny! to jest czerwień? róż?

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, fajna sprawa ;) ja się tak zbieram do zakupu stylografu i tuszu ale się zebrać nie mogę. a pazurki przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. o rany, jak precyzyjnie! śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)