środa, 8 października 2014

Lakier Chilli! nr 16

Cześć! Zapewne większość z Was wie, że uwielbiam wszystkie odcienie niebieskości. Zawsze w sklepie moją uwagę przyciągają najpierw te kolory. Mimo tego, że mam ich sporo w swojej kolekcji to ciągle mi mało i mało. Dzisiaj mam dla Was recenzję pięknego błękitu:


Nazwa: Chili! nr 16.
Kolor: błękitny.
Pojemność:  10 ml.
Gdzie można kupić?: na pewno można je dostać w drogerii Jasmin w Warszawie (Dworzec Centralny), wiem także, że lakiery mają się niebawem pojawić w kilku Carrefour i  Intermarche. Można je tez zamówić na ich stronie internetowej o tutaj.
Pędzelek: normalnej długości, okrągła nakrętka, którą dobrze trzyma się w dłoni, włosie nieco puchate. Dobrze się nim manewruje po płytce. 
Konsystencja: żelkowa.
Nakładanie: bez problemu.
Krycie: trzy cienkie warstwy.
Zmywanie: bez problemu.

Użyłam: baza diamentowa Kobo, trzy warstwy Chilli! nr 16, bez Top Coatu.







Pozdrawiam :*

22 komentarze:

  1. Kolor piękny, a jaka fajna buteleczka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam wielką słabość do niebieskości :) ten błękit jest idealnym odcieniem... piękny!
    nie miałam jeszcze okazji wypróbować lakierów tej marki, więc cieszę się, że będą do zdobycia w Carrefourze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny, taki jak letnie niebo.

    OdpowiedzUsuń
  4. mój kolorek :) też takie uwielbiam, ale odkąd posiadam 2 lakiery praktycznie identyczne to dałam na wstrzymanie z niebieskimi :D wkrótce pojawią się na blogu oba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobnie jeśli chodzi o niebieskie lakiery w drogerii - ten jest również urzekający :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kolorek, idealny na lato nad morzem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. w takim błękicie czułabym się fatalnie, za to niebieski lakier, który masz na paznokciach w nagłówku mogłabym nosić ^^ wybredna jestem, co :P

    OdpowiedzUsuń
  8. heh, mam taki sam stosunek do niebieskości :D piękny ten Chilli!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ich lakiery! :) Ten ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no lubię takie kolory, lubię :) niebieskich i u mnie pod dostatkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny błękitny lakier:). Mam jeden, bardzo podobny, na lato jest szczególnie fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham ten kolorek, jest niesamowicie piekny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny odcień, kocham niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznaję, że odcień ma doskonały :) uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)