wtorek, 6 czerwca 2017

Golden Rose Color Expert nr 37

Cześć! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać przepiękny fiolet od Golden Rose z serii Color Expert nr 37. Lakier ma metaliczne wykończenie i sporo różowych drobinek w środku. Na paznokciach wygląda świetnie, dlatego jeśli jesteście fankami takich odcieni, to koniecznie musicie go mieć! Cena również jest zachęcająca, bo jego koszt, to jakieś 6 zł.

Nazwa i kolor: Golden Rose Color Expert nr 37,
Pojemność: 10,2 ml,
Pędzelek: płaski z długim włosiem zaokrąglonym na dole.
Konsystencja: idealna,
Nakładanie: bez problemu,
Zmywanie: bez problemu,
Użyłam: odżywka Sally Hansen Maximum Shield, dwie wartwy Golden Rose Color Expert nr 37, bez topu. 







Pozdrawiam :*

11 komentarzy:

  1. Wow! Wygląda jak jakiś lakier wart miliony monet a to tylko 6zł za takie cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jakie cacko! Ciekawe jak wygląda w macie....

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, i zgadzam się, że w macie mógłby być mega. ;) Chyba się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam od razu, że coś mi ten kolor znajomy. Mam go, powiem jedno: uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam fiolety i ten jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię fioletów, ale ten jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fiolet jest przepiękny!
    www.MALINOWAbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam lakiery tej marki. Idealna konsystencja szybkie wysychanie i trwałość. Czegoz chcieć więcej. W mojej kosmetyczce jak zauważyłam obok lakierów z Mis Sporty przewaza dużą ilość Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)