niedziela, 22 maja 2016

Cat Eye NeoNail 5030-1 Ragamuffin

Cześć! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jedną z nowości, która jakiś czas temu weszła do sprzedaży w NeoNail. Mowa tutaj o Cat Eye, które wykonujemy za pomocą magnesu (trzeba go dodatkowo dokupić). Wykonanie jest bardzo proste:
  1. Na odpowiednio przygotowane wcześniej paznokcie nakładamy bazę i utwardzamy.
  2. Nakładamy pierwszą warstwę koloru i przykładamy magnes (w miarę blisko paznokcia) i trzymamy tak kilka sekund. Następnie utwardzamy.
  3. Nakładamy drugą warstwę koloru i postępujemy tak jak w punkcie powyżej. 
  4. Nakładamy top i utwardzamy.
  5. Przemywamy Cleanerem warstwę dyspersyjną i nakładamy na skórki oliwkę. Gotowe!
Na kciuku dałam nieco grubsze warstwy lakieru i na tym paznokciu efekt najbardziej mi się podoba, jest wyraźniejszy.

A teraz trochę opisu technicznego:

Nazwa i kolor: NeoNail Cat Eye 5030-1 Ragamuffin.
Pojemność:  ja posiadam 6 ml. Są jeszcze dostępne 15 ml.
Gdzie można kupić?: w sklepie internetowym NeoNail oraz na wyspach w centrach handlowych - >>>tutaj <<< możecie sprawdzić czy w Waszej okolicy są ich punkty.
Pędzelek: okrągła nakrętka z krótkim, równo przyciętym na prosto włosiem. Bardzo wygodny podczas malowania.
Konsystencja: lekko gęsta.
Nakładanie:  bez problemu.
Krycie: dwie warstwy.
Zmywanie: tak jak większość lakierów hybrydowych. Po namoczeniu wacików z acetonem, przyłożenie ich do paznokci oraz nałożenie klipsów lub zawiniecie ich folia aluminiową. Po odczekaniu ok. 10 minut lakier można ściągnąć przy pomocy drewnianego patyczka. TUTAJ możecie krok po kroku zobaczyć jak ściągam hybrydy NeoNail.
Co myślicie o tym efekcie?













Pozdrawiam :*

15 komentarzy:

  1. nie lubię hybryd na swoich paznokciach, ale ta seria mnie tak kusi! przepiękne są te lakiery *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mrocznie się zrobiło i mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! mam parę hybrydek cat eye w swojej kolekcji, ale ten kolor zrobił na mnie niesamowite wrażenie :) pędzę w najbliższym czasie go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie prezentuje się na Twoich paznokciach, aczkolwiek mnie jakoś ten efekt nie kusi (jeszcze :P). Pamiętam klasyczne lakiery z tej serii i jakoś nigdy nie miałam na nie ochoty ;). Aczkolwiek nie powiem, wyglądają pięknie i elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny! Najlepszy jaki widziałam do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo na paznokciach, marzy mi się taki lakier ale zwykły nie hybryda

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda fantastycznie! Widziałam takie rzeczy u Svety Sanders na IG, piękne :) W ogóle mam kilka klasycznych lakierów "magnetycznych" i cały czas po nie sięgam, choć maluję nimi głównie paznokcie u nóg, więc na blogu ich nie widać. Tylko tutaj ten Twój "cat eye effect" daje takie wrażenie głębi koloru, a standardowe magnesy sprzed lat po prostu robiły wzorki. Jestem ciekawa, jak by to wyglądało, gdyby wypróbować różnych magnesów na tym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczaki no co raz bardziej się przekonuję do tego! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ten efekt :) u Ciebie bardziej delikatny, ale i tak fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier obłędny i pięknie nasycony.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie to wygląda, jest taka głębia i błysk z wewnątrz. Na takim granacie prezentuje się to wyjątkowo urokliwie, jak znajdę taki lakier w wersji standardowej - biorę!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)