piątek, 29 kwietnia 2016

NeoNail 4808-1 Bora Bora i 3861-1 Cyclamen

Cześć! Dzisiaj chciałabym Wam napisać kilka słów o idealnym kolorystycznym duecie od NeoNail, który niedawno gościł na moich paznokciach. Postanowiłam dodać też delikatny wzór z wykorzystaniem tych dwóch lakierów. Kontury wykonałam czarnym cienkopisem kreślarskim, następnie sondą o małej "główce" je wypełniłam. Zanim przejdziemy do całości zapraszam Was na krótką recenzję obu kolorów:

Nazwa i kolor: NeoNail 4808-1 Bora Bora i 3861-1 Cyclamen.
Pojemność:  ja posiadam 6 ml. Są jeszcze dostępne 15 ml.
Gdzie można kupić?: w sklepie internetowym NeoNail oraz na wyspach w centrach handlowych - >>>tutaj <<< możecie sprawdzić czy w Waszej okolicy są ich punkty.
Pędzelek: okrągła nakrętka z krótkim, równo przyciętym na prosto włosiem. Bardzo wygodny podczas malowania.
Konsystencja: w obu kolorach lekko gęsta.
Nakładanie:  bez problemu.
Krycie: dwie cienkie warstwy. Obydwa kolory idealnie kryją bez białej bazy!
Zmywanie: tak jak większość lakierów hybrydowych. Po namoczeniu wacików z acetonem, przyłożenie ich do paznokci oraz nałożenie klipsów lub zawiniecie ich folia aluminiową. Po odczekaniu ok. 10 minut lakier można ściągnąć przy pomocy drewnianego patyczka. TUTAJ możecie krok po kroku zobaczyć jak ściągam hybrydy NeoNail.

Zdjęcia robione 7 dni po malowaniu.

 









Do tego zdobienia użyłam:
  • base Hard NeoNail,
  •  NeoNail 4808-1 Bora Bora,
  • NeoNail 3861-1 Cyclamen,
  • NeoNail 4659-1 White Collar,
  • cienkopis kreślarski,
  • sonda,
  • top Hard NeoNail.

Pozdrawiam :*

29 komentarzy:

  1. piękne kolory! ♥
    kryją tak ładnie bez białej bazy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory są śliczne :) One kryją już bardzo dobrze przy pierwszej warstwie. Nie potrzebują białej bazy :) Dziękuję za to pytanie, bo dopisałam tę informację w notce :)

      Usuń
    2. a więc trafiają na moją hybrydową wishlistę! :D

      Usuń
  2. Szykuję się na zakup lakierów Neonails, także dzięki za cynk! :)
    Piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! I kryje pięknie już przy pierwszej warstwie :)

      Usuń
  4. Śliczne te neony :) I zdobienie bardzo pozytywne!

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piękne zestawienie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  6. kuszą mnie kolorki z neonail ale na razie mam bata na nowe lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak szlaban się skończy to koniecznie musisz wypróbować chociaż jeden kolor :)

      Usuń
  7. ale śliczne kolorki! i super wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany! Aż tak dobrze kryją? Róż jest cudowny :D <3 Piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te lakiery mają rewelacyjne krycie :) Mam nadzieje, że wszystkie neony od nich tak ładnie kryją :)

      Usuń
  9. Ten róż i fiolet wyglądają naprawdę pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam połączenie takiego różu i fioletu ;D Kiedyś robiłam cieniowanie takimi i wychodzi genialnie ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)