niedziela, 9 czerwca 2013

Hean City Fashion nr 157

Witajcie! Jakiś czas temu na profilu FB firmy Hean został zorganizowany "konkurs" na testowanie lakierów. Trzeba było zostawić adres swojego bloga i firma spośród zgłoszeń wybierała szczęśliwców :) Jestem bardzo zadowolona, że zostałam doceniona i wybrana do przetestowania trzech lakierów z serii City Fashion. Dostałam trzy piękne kolory: 
  • 157 - czerwony z fioletowo - różowym shimmerem,
  • 159 - pomarańczowy,
  • 170 - róż z fioletowo - różową poświatą.
To moja pierwsza styczność z lakierami z tej firmy, dlatego tym bardziej ciekawiły mnie te produkty. Na pierwsze malowanie zasłużył sobie nr 157 - urzekł mnie ten shimmer w środku, ale niestety nie obyło się bez rozczarowania...

Nazwa i kolor: Hean nr 157. W buteleczce to piękna czerwień z fioletowo - różowym shimmerem.  Juz sobie wyobrażałam paznokcie nim pomalowane. Niestety po pomalowaniu nastało wielkie rozczarowanie, bo lakier wyglądał jak czerwony :( Dopiero w ostrym słońcu ten shimmer się pojawiał. Jednak w normalnym oświetleniu to czerwień, ale taka żelkowo - kremowa :) Nie wiem za bardzo jak to określić, ale to taka klasyczna kremowa czerwień na pewno nie jest.
Pędzelek: nie wiem z czego zrobiony jest ten pędzelek. Początkowo się troszkę przeraziłam, bo nie posiada czarnego włosia tak jak inne lakiery, a jest przeźroczysty. Pierwsza moja myśl "Jak ja tym pomaluje paznokcie?". Dopiero jak wypróbowałam moje obawy zniknęły. Malowanie tym pędzelkiem to istna przyjemność - wielkość taka jak lubię, jest  sztywny, ale to dla mnie akurat w tym przypadku jest na plus.
Konsystencja: coś pomiędzy kremem, a żelem. Jednak moim zdaniem przeważa tutaj żelek :) Jest rzadki, ale nie rozlewa się na boki.
Nakładanie: bez żadnych problemów. 
Krycie: myślałam, że krycie nie będzie zachwycające z powodu tej żelkowo - kremowej konsystencji. Jednak dwie warstwy spokojnie mi wystarczyły, aby płytka ładnie była pokryta lakierem.
Trwałość: dosyć fajnie się nosił, jednak drugiego dnia miałam niewielki odprysk na wskazującym palcu. Całość miałam na paznokciach 3 dni - wieczorem zmyłam z powodu chęci zmiany na cos innego.
Zmywanie:  na początku mały opór spowodowany tym shimmerem, ale później idzie już gładko :)
 
Jestem bardzo zadowolona z tego lakieru. Jedynie czego mogę się przyczepić to kolor, który w buteleczce jest piekny, a na paznokciach ten efekt jest widoczny dopiero przy ostrym słońcu.
 
Czekałam na słońce, aby uchwycić ten jego blask, ale niestety się nie doczekałam. Na zdjęciach w buteleczce bardzo dobrze widać jak pięknie się mieni. Podobnie jest właśnie w ostrym słońcu. W normalnym oświetleniu kolor jest taki ja zdjęciach poniżej.







47 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie wiedziałam o tym "konkursie", ale przy takiej konkurencji i tak nie miałam szans. Ślicznie wygląda na Twoich pazurkach! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Btw. moja mama (pierwsza krytykantka RP) mówi, że kolor ładny i masz ładne paznokcie :D

      Usuń
    2. Aga ja normalnie pojadę do Ciebie do Krakowa i w pupę Ci dam za Twoją niewiarę w siebie :)
      Ojej jak miło - koniecznie pozdrów mamuśkę i podziękuj za tak miłe słowa - mam nadzieje, że kiedyś ją poznam :D:D:D:D

      Usuń
  2. bardzo ładny kolor :) mam ochotę na tą kolekcję hean

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor ładny, jednak wolałabym jakby na paznokciach był taki efekt jak w butelce :P

      Usuń
  3. Piękny! Kiedyś miałam podobny, ale bardzo dawno temu, też z firmy Hean, może to jego nowsza wersja? Też mam 170 i go UWIELBIAM, jest przecudowny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że to jego nowa wersja :) Ja jestem zadowolona z jakości, ale kolor mnie troszkę zawiódł :)

      Usuń
  4. szkoda, że efekt z butelki znika na paznokciach w normalnym świetle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szkoda, bo byłby piękny :D

      Usuń
    2. To samo miałam napisać. Kolor ładny, ale coś ten szimmer się był znikł.

      Usuń
  5. Ja też się zawiodłam trochę. Kolor mi się ogromnie podobał w buteleczce a na paznokciach, to już tak jakoś średnio. I prześwitywały mi końcówki mimo dwóch warstw. Nie ma tragedii, ale nastawiłam się na szał na paznokciach. Róż mnie jednak skutecznie pociesza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jestem sama :) U mnie po dwóch warstwach prześwitów nie było i one wystarczyły, aby ładnie się prezentował na paznokciach. Jednak szkoda, że ten efekt z buteleczki nie przeniósł się na paznokcie :) Róż będzie u mnie gościł dzisiaj :D

      Usuń
  6. bardzo ciekawa czerwień, nawet bez shimmera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pisałam, że to taka nietypowa czerwień :) Od klasyki nieco odbiega :D

      Usuń
  7. Pięknie wygląda na pazurkach, jestem ciekawa tej pomarańczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańczka jest piękna :) tez jestem jej ciekawa :)

      Usuń
  8. Szkoda,że nie widać tych drobinek ciągle, ale w mało jakim lakierze tak jest, więc w sumie żadna nowość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda, że ich nie widać :( Często właśnie tak jest, że ten shimmer jest słabo widoczny w takich lakierach.

      Usuń
  9. Piękna czerwień:) Uwiebiam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna czerwień.. no ale jak dla mnie szału nie robi. Szkoda, że tych drobinek nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdyby pojawił się ten obiecany różowy błysk, to rozczarowanie byłoby mniejsze. A w zwykłym świetle jest to zwykła czerwień. Piękna, klasyczna, ale jednak tylko czerwień. Za to pazurków zazdroszczę :) I gratuluję tego, że właśnie Tobie poszczęściło się testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny, ale kurde te co ja dostałam też wyglądają w buteleczkach całkiem inaczej ,a na paznokciach wszystkie czerwone :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak u mnie sprawdzą się dwa pozostałe lakiery :)

      Usuń
  13. musze go mieć:)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    pierwiasteksmaku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedno słowo przychodzi mi na myśl - soczysty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny kolor, ale szkoda że nie widać tego fioletowego blasku na paznokciach... ;) gratuluję, że to Ciebie wybrali! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda, bo wyglądałby pięknie :) Dziękuję Kochana :*

      Usuń
  16. Hmmm... A ktoś tu mówił, że nie bardzo lubi shimmery?:P Szkoda, że na paznokciach drobinek już nie widać... Denerwuje mnie to w niektórych lakierach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieta zmienną jest :D:D:D:D Jednak nadal zależy wszystko od koloru :) Mnie też to denerwuje, gdy w buteleczce wygląda tak pięknie, a na paznokciu nie ma się czym zachwycać :)

      Usuń
  17. szkoda, że ten shimmerek niknie! dostałam ten sam lakier, w butelce wygląda baaardzo obiecująco. Zaskoczyłaś mnie tym pędzelkiem... :) aż polecę sprawdzić czy mój też taki jest.

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny. oczarował mnie jak nim dziś pomalowałam na próbę, bo zastanawiałam się który z tych trzech najpierw wybrać :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)