wtorek, 10 czerwca 2014

Lakier Chili! nr 22 - recenzja

Cześć! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać lakier z firmy, która zapewne dla większości z Was nie jest znana. Mowa tutaj o Chili Cosmetics. Ich lakiery widywałam wcześniej w drogerii Jasmin w Warszawie, kilka razy przyglądałam im się bliżej, ale nic wcześniej o nich nie słyszałam, więc powstrzymywałam się przed zakupem. Dlatego bardzo się ucieszyłam, gdy dostałam możliwość przetestowania kilku lakierów z tej firmy.
Na samym początku chciałabym Wam pokazać kolor, który od razu mi się spodobał - jest chyba najładniejszy z tych co sobie wybrałam. Zapraszam na recenzję:


Nazwa: Chili! nr 22.
Kolor: fioletowo-fuksjowa baza z ogromną ilością zatopionych drobinek. Kolor zmienia się w zależności od oświetlenia. 
Pojemność:  10 ml.
Gdzie można kupić?: na pewno można je dostać w drogerii Jasmin w Warszawie (Dworzec Centralny), wiem także, że lakiery mają się niebawem pojawić w kilku Carrefour i  Intermarche. Można je tez zamówić na ich stronie internetowej o tutaj. Niestety bardzo ciężko wybrać na niej odpowiedni kolor. Ja osobiście nie lubię takich graficznych "próbek", bo wiele razy się już na tym przejechałam, bo lakier przychodzi całkiem inny niż się spodziewaliśmy. 
Pędzelek: normalnej długości, okrągła nakrętka, którą dobrze trzyma się w dłoni, włosie nieco puchate. Dobrze się nim manewruje po płytce. 
Konsystencja: normalna.
Nakładanie: przyjemne.
Krycie: jedna warstwa już ładnie wyglądała na paznokciu, jednak pod światło widziałam gdzieniegdzie prześwity, dlatego położyłam drugą. 
Zmywanie: początkowo mały opór, ale po chwili wszystko ładnie się zmywa. 

Lakier bardzo mile mnie zaskoczył. Bardzo dobrze się nim maluje, nie sprawiał żadnych problemów, a ten kolor? Jestem nim oczarowana. na paznokciach wyglądał obłędnie. Mam nadzieję, że pozostałe kolory równie przyjemnie mnie zaskoczą. A Wy miałyście do czynienia z tymi lakierami? Znacie? Lubicie?

Użyłam: Baza Paese 5 in 1, dwie warstwy Chili nr 22, bez Top Coatu.








Pozdrawiam :*

63 komentarze:

  1. Pięknyy fiolet, o marce słyszę pierwszy raz. Szkoda, że raczej u siebie ich nie znajdę a przez internet nie bardzo lubię kupować lakiery... Mogliby wprowadzić inne marki do typowych drogerii bo te co są powoli się przejadają:] Nie obraziłąbym się gdybym w Rossmannie trafiła na lakiery Lemax, itp :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - ciężko jest cokolwiek wybrać przez internet tym bardziej lakier :) Nie obraziłabym się także jakby jakieś nowe marki pojawiły sie w drogeriach :)

      Usuń
  2. Kolor rzeczywiście piękny, a jak jeszcze aplikacja przyjemna to ideał :)
    Z tą marką osobiście jeszcze się nie spotkałam, ale jak wprowadzą do Intermarche to się za tymi lakierami rozglądnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym kolorem współpracowało mi się znakomicie :)

      Usuń
  3. Piękny kolor, aż zajdę do jakiegoś marche czy kerfa i się rozejrzę za nimi, śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny odcien <3 Do mnie przesylka niedlugo trafi :-D Po Twoim wpisie jeszcze bardziej nie moge sie doczekac :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor, mam nadzieję, że wkrótce będzie łatwiej je dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudo *-* mamy w Krakowie Jasmin,może go tam też znajdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor! :D muszę jechać do tej drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny :) ale na jesień :D

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam :) wiosna, lato czy jesien - co to za różnica :D

      Usuń
  9. oooo!!!! że "moje" lakiery?? :D no czad! i to jeszcze jaki fiolet!! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te lakiery od razu mi się z Tobą skojarzyły :) Pięknie by Ci było w takim fiolecie :)

      Usuń
  10. Efekt doskonały, ale o marce dotychczas nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale faktycznie kolorek jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam czarny ze srebrnymi drobinkami i wyglada oblednie na pazurkach i do tego dlugo sie trzyma! Ja jestem zadowolona. Niestety kupilam tylko 1 celem sprawdzenia firmy, bo byly stosunkowo drogie i wolalam nie ryzykowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo a ja takiego czarnego nie wypatrzyłam na stronie :)

      Usuń
  13. To się nazywa fiolet idealny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor i naprawdę bardzo ładnie błyszczy :) Nie słyszałam niestety o lakierach tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze słyszę o takiej marce , ale kolorek fantastyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam pojęcia o istnieniu tej marki :)
    kolor bardzo mi się podoba, ciekawa jestem czy nadawał by się do stempli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że ostatnio bardzo Cię intetesuje informacja czy dany lakiet nafaje się do stempli. Ja niestety nie pomogę :(

      Usuń
  17. piękny kolor!!! szkoda tylko, że taka słaba dostępność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że niebawem będą lepiej dostępne :)

      Usuń
  18. Pierwszy raz słyszę ale ten lakier jest obłędny :D zauroczyłam się nim absolutnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. O ładny kolorek :) Podoba mi się :*

    OdpowiedzUsuń
  20. marki nie znam, ale ten fiolet wygląda nieźle :) ciekawa jestem innych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zawsze mi się podobały te ich minimalistyczne buteleczki, ale jakoś nigdy żaden kolor mnie nie zauroczył... chociaż ten który pokazujesz dość ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają buteleczki ich lakierów :)

      Usuń
  22. pierwszy raz słyszę o tej firmie ;p
    Chilli ma swoje lakiery i się nie pochwaliła? xD
    Piękny ten fiolet! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie nie wiem jak mogła się nie pochwalić :D

      Usuń
  23. Nie znam, ale ten kolorek jest cuuuudny!

    OdpowiedzUsuń
  24. Po tym jak chcieli wykręcić Colour Alike odmówiłam im współpracy i na pewno nic od nich nie kupię - nie wiem czy kojarzysz sytuację jak rozsiewali ploty, że CA już nie będzie robić lakierów, bo to CA im wyprodukowało jakąś pierwszą partię. Od tego czasu mają u mnie dożywotniego bana :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie wiem o tej sytuacji. Dawno to było? O firmie Chili nigdy wcześniej nawet nie słyszałam w necie. Widziałam tylko ich lakiery w Drogerii Jasmin ;)

      Usuń
    2. no jakis czas temu ;D tak jako ciekawostkę piszę :D

      Usuń
    3. No to w takim razie albo "przespałam", albo mnie tu jeszcze nie było :D

      Usuń
  25. piękny kolor, jesteś posiadaczką bardzo fajnego bloga, gratuluję :P

    OdpowiedzUsuń
  26. oooj tak, on zdecydowanie jest ładny! bardzo lubię takie odcienie :) i wykończenie ma fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo ładnie wygląda na paznokviach. Zresztą sama zobaczysz :)

      Usuń
  27. Nie słyszałam o tej marce, ale trzeba przyznać, że ten kolor jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie kojarzę firmy kompletnie, a jeżeli chodzi o kolor mam coś podobnego w swojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor wygląda niezwykle soczyście, sama niedawno szukałam takiej śliwki i niestety nie znalazłam. Z ciekawości zajrzałam na ich stronę, ale w sumie boję się brać w ciemno lakiery, tym bardziej, że odcienie mogą się znacząco różnić.

    Jeśli miałabyś czas i ochotę to zapraszam na mojego nowego bloga. Powolutku się rozkręcam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny, głęboki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny kolor, ale jak na co dzień to dla mnie za dużo w nim shimmera :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwszy raz słyszę o tych lakierach, ale kolor przyznam, że jest obłędny.. Uwielbiam takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zakochałam się w tym kolorze!
    Jego intensywności !

    OdpowiedzUsuń
  34. piękny kolorek, uwielbiam fiolety, a o marce nie słyszałam ale pewnie gdzieś poszukam właśnie dla tego kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wow !! prawdziwe z niego cudo :D podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)