czwartek, 5 marca 2015

Kodi Professional nr 134

Cześć! Dzisiaj chciałam Wam napisać kilka zdań na temat bazy, lakieru hybrydowego i topu Kodi Professional. Jeśli jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdziły to zapraszam na recenzję:


Baza - zaskoczyła mnie jej konsystencja - jest bardzo gęsta, co dla osób mało wprawionych może sprawiać trudności w malowaniu. Cięzko jest nałożyć cienką warstwę, ale zasięgnęłam rady u przedstawicielek firmy i poleciły nakładać ją metodą "wklepywania". Nastepnym razem na pewno wypróbuję tej metody. Warto też wspomnieć, że jej gęstość spowodowana jest obecnością kauczuku, którego zadaniem jest chronienie płytki paznokcia. 
Top - konsystencja normalna, nie miałam problemu z nakładaniem. Przepięknie błyszczy.

Przejdźmy teraz do recenzji koloru:

Nazwa i kolor: Kodi Professional nr 134.
Pojemność/cena:  7 ml/27 zł.
Gdzie można kupić?: poprzez FP firmy Kodi Professional.
Pędzelek: wygodny, równo przycięte włosie. Dobrze manewruje się nim przy skórkach. 
Konsystencja: bardziej w kierunku rzadkiej.
Nakładanie: bez problemu. Należy zawsze pamiętać, aby nakładać lakier hybrydowy również na wolny brzeg paznokcia.
Krycie: dwie warstwy.
Zmywanie: tak jak większość lakierów hybrydowych. Po namoczeniu wacików z acetonem i przyłożeniem ich do paznokci oraz zawinięcie ich folią aluminiową. Po odczekaniu ok. 15 minut lakier schodzi idealnie przy użyciu drewnianego patyczka. Nie trzeba mocno zdrapywać. Po lekkim dotknięciu sam ładnie się kruszy. Ściąganie tego lakieru to sama przyjemność! :)

Hybrydy nosiłam całe dwa tygodnie, gdyby nie odrost zapewne nosiłabym jeszcze dłużej. Przez ten czas paznokcie wyglądały tak samo jak zaraz po pomalowaniu, pięknie się błyszczały i nigdzie nie było odprysku. Jestem bardzo zadowolona i mile zaskoczona. Mam nadzieję, że inne dostępne kolory sprawują się równie dobrze. Jestem ciekawa ich termicznych hybryd, bo również mają takie w swojej ofercie. Zapraszam Was teraz na prezentację dzisiejszego bohatera :)












Pozdrawiam :*

19 komentarzy:

  1. Śliczny kolor... ale podziwiam, że wytrzymałaś 2 tygodnie w jednym kolorze bez wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podbny kolorek i bardzi go lubie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolorek, ale ta cena za tą pojemność to gorzej niż semilac, ale te mam ochotę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe ciekawe :) może kiedyś się skuszę na coś od KODI, bo jak na razie zostałam omamiona przez Semilac :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie tylko czytam o hybrydach, ale w końcu kiedyś pewno ulegnę i wypróbuję ;) śliczny ten fiolecik ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor! Dwa tygodnie fiolet solo bez zmian???
    Jeszcze nie uległam hybrydom... Jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowny kolor! Iście wiosenny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę, chyba wypróbuję jak się mają w stosunku do Semilaca ;) Bo cenowo teraz wyjdzie nawet korzystniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny jest ten kolorek. Kodi zaczyna chyba być coraz bardziej popularny. Ja jeszcze nie testowałam tej marki. Jak na razie używam Semilaca, ale wygląda na to, że Kodi ma atrakcyjniejszą ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny kolorek! muszę i ja się w końcu w swoje hybrydy zaopatrzyć ;) kuszą strasznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Co prawda nie używam hybryd na co dzień ale baza hybrydowa jest dla mnie ratunkiem przy pęknięciach paznokci - które niestety zdarzają się u mnie dosyć często. Kleję wtedy pazurek miejscowo cieńką warstwą bazy hybrydowej i jest jak nowy. Moja baza się kończy i muszę pomyśleć o następnej :) Buziaki Kamilko, miłego popołudnia

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor, ale nie wiem czy bym dała radę dwa tygodnie nosić jeden wzór, czy sam kolor, dlatego chyba nie dla mnie hybryda ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę przyznać, że zaraz po Semilacu ta firma mnie jeszcze ciekawi. Baza tu jest zupełnym przeciwieństwem do Semilaca bo jest zaś rzadka a ta zbyt gęsta. Piękny kolor masz na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. też chce sie zaopatrzyć w nie, mam kilka z Semilac, ale męczące jest ich ściąganie jak dla mnie ;c dstałam cennik od KODI 7ml już po 29 zł kest : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy interesuje Pani lackiery kodi. Mam duzu ilosc. Jezeli tak, to mozna zamowiecz przez maila: volodymyr.pret@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)